Güncel Haberler

Bakan Uraloğlu, sosyal medya platformunun kullanıcılarının çoğunu duyurdu

Yaratılış tarihi: 08 Mayıs 2025 11:02

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraology, sosyal medya kullanıcıları 58,5 milyon olduğunu bildirdi. Bakan Uraloglu, günde 2 saat, sosyal medyada 43 dakika, 58.4 milyon insan olan platform olan Türkiye kullanıcılarının çoğunun olduğunu belirtti. Uraloğlu şunları söyledi: “İnternet kullanıcıları, ayda ortalama 32 saat 36 dakika ile Instagram'da en yüksek zamanı harcıyorlar”. dedi.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraology, Sosyal ve Türkiye Digital 2025 raporu tarafından hazırlanan birleşmeler, sosyal medyanın kullanımı hakkındaki verileri değerlendirdi. Söz konusu rapora göre, Türkiye'de interneti kullanan kişi sayısı 77.3 milyon bakan Uraloğlu, sosyal medya kullanıcılarının geçen yıl 58.5 milyona ulaştığını söyledi.

Sosyal medyada günde ortalama 2 saat geçiyorlar

Bakan Uraloğlu, toplam sosyal medya kullanıcıları, kadın oranının yüzde 46,6 olduğunu, erkek kullanıcıların oranının yüzde 53,4 olduğunu söyledi. Uraloğlu ayrıca internet kullanıcılarının internette ortalama 7 saat 13 dakika harcadıklarını söyledi. dedi.

Çoğu arkadaş ve aile takip edilir

Bakan Uraoglu, kullanıcıların kullanıcılarının çoğu, arkadaşların, ailelerin ve tanıdıkların çoğu, satın alınan ticari markaların hesaplarının ve kullanıcıların satın almak istediği markaların hesaplarının dedi. Uraloğlu şunları söyledi: “Sosyal medya kullanıcıları daha fazla haber okumak, arkadaşlarınızla ve ailenizle iletişim kurmak ve boş zamanı doldurmak için platformlar kullanıyor”. Bir açıklama yaptı.

Instagram'ı kullanan kişi sayısı 58.4 milyona ulaştı

Uraloğlu, çoğu Türkiye kullanıcısı olan platformun 58.4 milyon insanla Instagram olduğunu ve beyanda ilan ettiğini söyledi:

“Instagram'dan sonra YouTube'a 40.2 milyon insanla 57.5 milyon kişi ve Tiktok sağlanıyor. Facebook kullanıcısı sayısı 34.8 milyon insan ve 19.7 milyon kişi 19.7 milyon insan platformunu kullanıyor. 2024'e göre Instagram sayısı yüzde 8,5 artarken, Tiktook Facebook'un yüzde 2,9'u %1,3 arttı.

32 saat 36 dakika ile Instagram'a harcanan çoğu zaman

Bakan ütolojik, ortalama platform dönemlerindeki kullanıcılar bir beyanda bulundu. Uraloloğlu şunları söyledi: “İnternet kullanıcıları Instagram'da ayda ortalama 36 dakika ile en yüksek zamanı harcıyor. Bu sefer Tiktok'ta 26 saat 26 dakika, YouTube'da harcanan ortalama aylık süre 23 saat ve 31 dakika.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Deneme bonusu veren siteler